Как TBI Bank трансформира POS финансирането

26.03.2018    Share +

Старши вицепрезидентът на TBI Bank Константинос Товил бе лектор на годишната конференция „Успешни стратегии за електронна търговия”. Поставяйки фокус върху трансформациите в POS финансирането, в своята презентация Toвил обясни как Банката e двигател на иновации в този процес.

Финансирането за е-търговия е бързо развиващ се бизнес. Навсякъде по света, редица компании инвестират в тази посока – закупуването на стоки с онлайн кредит. Като регионална банка, с клонове в България и Румъния, TBI Bank вижда голям потенциал в областта на електронната търговия обусловен от пазарния ръст, проникването на смартфоните и интернет, присъствието на утвърдени търговци на дребно. Въпреки това, проучванията показват, че хората предпочитат да плащат в брой при доставка (70%). При общо население от 26 млн. на двата пазара, възможностите за покупки с кредити или на вноски все още са ограничени, при налични само 4 млн. евро. кредитни карти.

За да осигури удобство и по-добро преживяване на своите клиенти, TBI Bank наскоро стартира в Румъния първия онлайн кредитен продукт с видео-идентификация и електронен подпис.

Нашите клиенти вече могат да получат потребителски кредит онлайн само за няколко минути”, потвърди Товил.

Платформата дава редица преимущества – напълно дигитален процес, видео идентификация и електронен подпис, само 14 полета за кандидатстване, 24/7 достъпност отвсякъде и по всяко време, одобрение в рамките на 9 минути.

В Румъния, за по-малко от месец след старта на платформата, са получени хиляди заявления. Процесът е опростен и лесно разбираем от клиентите като алтернативен начин на плащане.

Използването на най-новите технологии, инструменти за ограничаване на измами и напълно автоматизиран механизъм за управление на риска, позволява вземането на решения за секунди. Процесът все още не е на нивото на AI ( б.ред. – изкуствен интелект), но ние се готвим за това”, заявява лидерът на дивизията за електронна търговия на TBI Bank.

Търговците и електронните генератори са основни партньори при разработването и имплементирането на платформата, затова от TBI Bank обръщат особено внимание на техните нужди. „Работим върху осигуряването на лесен начин за интеграция на всички големи платформи, за да дадем повече разплащателни опции”. Този нов начин на плащане обуславя ръст в процентите на реализация, както и увеличение в размера на потребителската „кошница”.

„Въпрос на време е да лансираме тази иновация и на българския пазар”, допълва Товил.

Кратко разяснително видео може да видите тук

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък
| 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя
| 10:00 - 18:00 

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54