Показахме иновативните канали на TBI Bank в Лондон

02.05.2018    Share +

Показахме иновативните канали на TBI Bank в Лондон

TBI Bank беше сред поканените да споделят своя опит с въвеждането на дигитални канали при привличането и управлението на депозити на петата годишна конференция „Оптимизация на потребителските депозити и спестявания“.

Как да навигирате в настоящата лихвена среда? Как да привличате клиенти в ерата на отвореното банкиране? Това са някои от въпросите, които бяха дискутирани на събитието, което се проведе в Лондон на 23-24 април.

„Форумът беше страхотна възможност да представим иновативните канали на банката да привлича депозити и използването на нова онлайн платформа, която осигурява изцяло онлайн преживяване на потребителите“, казва Лукас Турса, ръководител Финансиране в TBI Bank. „Останалите участници бяха впечатлени от скоростта на нашата трансформация и дигиталните канали, които вече използваме, за да привличаме депозити“, добавя той.

Представители на Grupo Santander, Swedbank, RBS, Eurobank EFG, Metro Bank, Sparkasse KolnBonn и др. също споделиха своя опит на форума. Събитието беше насочено към разбирането на финтех банките (т.нар. challenger banks) и тяхното влияние върху пазара на депозитите, споделянето на добри практики, за да се стимулира спестяването в условията на ниски лихви и подготовката за покачване на лихвите.

Контакти

Център за обслужване на клиенти
0700 17 571 / *8242

Работно време:
Понеделник - Петък | 08:00 - 20:00 

Събота - Неделя | 10:00 - 18:00 

График в периода на коледните и новогодишни празници:
24, 25 и 26 декември | неработни дни
31 декември | 08:00 - 14:00 ч.

Весели Празници!

Офис мрежа

Централен офис

1421 София, България,
ул. Димитър Хаджикоцев 52-54